Bijna zover! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Miranda - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Miranda - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Miranda

11 Juli 2014 | Nederland, Rotterdam

Mijn backpack staat klaar en ik kan niet wachten! Nog 1 nachtje 'slapen' en dan mag ik dan eindelijk :) Ik heb geen idee hoeveel tijd ik heb om mijn reisverslag een beetje bij the houden, maar voor wie ergens in de komende maand een keer denkt 'goh, waar zou Miranda uithangen?'. Bij deze alvast een overzichtje van alle plaatsen die ik ga bezoeken:

dag plaats
1 Beijing
2 Beijing
3 Beijing
4 Night Train: Beijing - Pingyao
5 Pingyao
6 Pingyao - Taiyuan - Zhengzhou
7 Zhengzhou - Shaolin Monastery - Luoyang
8 Luoyang - Longmen caves - Xi'an
9 Xi'an
10 Night train: Xi'an - Chengdu
11 Chengdu
12 Chengdu
13 Plane: Chengdu - Lijang
14 Lijiang
15 Lijiang
16 Lijiang – Zhongdian
17 Zhongdian
18 Zhongdian - Dali
19 Dali
20 Dali - Kunming
21 Kunming - Guilin
22 Guilin - Ping’an
23 Ping’an - Yangshuo
24 Yangshuo
25 Yangshuo - Guilin - Guangzhou
26 Ferry: Guangzhou - Hong Kong
27 Hong Kong

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 865

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

China

Landen bezocht: